Change: A Homeless Survival Experience
Sztab VVeteranów
Tytuł: Change: A Homeless Survival Experience
Producent: Delve Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: tenshi_chan
Tytuł: Change: A Homeless Survival Experience
Producent: Delve Interactive
Dystrybutor:
Gatunek: symulator
Premiera Pl:0000-00-00
Premiera Świat:
Autor: tenshi_chan
Change: A Homeless Survival Experience
Bardzo szybko uczymy się wartości pieniądza. Możemy żebrać, ale mało kto coś nam da, pracy nikt nam nie chce zaoferować, bo niewiele umiemy, do biblioteki, gdzie możemy się czegoś nauczyć, nie wpuszczą nas jeśli śmierdzimy. Dość często występuje też zima, podczas której musimy szukać schronienia by się ogrzać jak najdłużej.
Celem gry nie jest jedynie wyżycie określonej liczby dni ale dorobienie się pewnego majątku, by wynająć mieszkanie, oraz znalezienie stałej pracy.
Jak na grę Early Access jest naprawdę nieźle, bugi są znikome, me
chaniki działają jak powinny, choć można też umrzeć z samego długotrwałego zaniedbania swojego zdrowia jeszcze nie będąc chorym. Myślę, że istnienie hosteli, w których za darmo możemy w cieple spędzić noc i jeszcze się najeść, trochę za mocno ułatwia rozgrywkę, szczególnie, że mając tylko kilka miejsc na krzyż, do których możemy wejść mijamy, ciągle te same lokacje i hostele są położone naprawdę często, a pobieżne obmycie się w umywalce sprawia, że wyglądamy porządnie, odpowiednio pachniemy i każdy nas wszędzie wpuszcza. Na pewno wymaga to nieco dopracowania, choć gra już teraz pozwala docenić wartość pieniądza, bo naprawdę można się ucieszyć, jak ktoś da nam kilka pensów więcej, lub zmartwić kiedy skup złomu jest zbyt daleko, a akurat jesteśmy głodni.
Ciekawym pomysłem jest fakt, że każde przeżycie iluś dni powoduje odblokowanie kolejnych punktów/sklepów, a z czasem będą dostępne również inne postacie, które na ulicy wylądowały z przeróżnych powodów np. choroby psychicznej. Przeżycie taką osobą na ulicy będzie z pewnością trudniejsze.
Graficznie gra nie powala. Pixelowy styl lat 90, niespecjalnie artystyczny, ścieżka dźwiękowa też nie jest jakaś niesamowita, tylko przyzwoita. Gra jest jednak porządnym produktem, jak za swoją cenę.
Autor: tenshi_chan
Celem gry nie jest jedynie wyżycie określonej liczby dni ale dorobienie się pewnego majątku, by wynająć mieszkanie, oraz znalezienie stałej pracy.
Jak na grę Early Access jest naprawdę nieźle, bugi są znikome, me
Ciekawym pomysłem jest fakt, że każde przeżycie iluś dni powoduje odblokowanie kolejnych punktów/sklepów, a z czasem będą dostępne również inne postacie, które na ulicy wylądowały z przeróżnych powodów np. choroby psychicznej. Przeżycie taką osobą na ulicy będzie z pewnością trudniejsze.
Graficznie gra nie powala. Pixelowy styl lat 90, niespecjalnie artystyczny, ścieżka dźwiękowa też nie jest jakaś niesamowita, tylko przyzwoita. Gra jest jednak porządnym produktem, jak za swoją cenę.
Autor: tenshi_chan