Company of Heroes: Tales of Valor
Sztab VVeteranów
Tytuł: Company of Heroes: Tales of Valor
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2009-04-10
Premiera Świat:
Autor: Matis
Tytuł: Company of Heroes: Tales of Valor
Producent: Relic Entertainment
Dystrybutor: CD Projekt
Gatunek: Strategia RTS
Premiera Pl: 2009-04-10
Premiera Świat:
Autor: Matis
GALERIA SCREENÓW
Tryb dla jednego gracza składa się z trzech kampanii po trzy misje każda. Pierwsza z nich opowiada o Michaelu Wittmannie, niemieckim asie pancernym, i pozwala nam wziąć udział w bitwie pod Villers-Bocage. Druga pozwala nad objąć komendę nad dwiema drużynami amerykańskich spadochroniarzy w czasie walk o groblę La Fiere w Normandii. Trzecia, najbardziej interesująca, umożliwia nam wcielenie się w dowódcę niemieckiego, który próbuje wyrwać resztki swoich sił spod kotła zaciskającego się pod Falaise.
Twórcy zaimplementowali trzy dodatkowe tryby gry sieciowej. Pierwszy z nich, „Skała”, jest czymś w rodzaju gier typu Tower Defense. Musimy sami lub z innymi graczami bronić rynku przed inwazją sił wroga. W tym celu budujemy kolejne jednostki, i zabezpieczamy kolejne rejony miasta – byleby utrzymać centrum przez kilkanaście rund. Każda kolejna fala jest coraz silniejsza – od piechoty, poprzez piechotę z lekkimi pojazdami, kończąc na ciężkich czołgach, elitarnych oddziałach piechoty i artylerii.
Drugi tryb „Szturm”, można podciągnąć pod skrzyżowanie RPG ze swoistą krzyżówką Pierwszej i Drugiej Wojny Światowej. Naprzeciw siebie stają dwie grupy warowne, obsadzone piechotą. Dziesiątki bunkrów i dział. Wcielamy się w jednego żołnierza i musimy przełamać impas. Do wyboru mamy kilka specjalizacji – oficer, operator broni ciężkiej, medyk, snajper, komandos, szturmowiec i inżynier. Cel prosty – niszcząc kolejne fale i budynki musimy dostać się w głąb linii nieprzyjaciela i wysadzić jego składy zaopatrzenia. Pełen sukces wymaga całkowitej współpracy i synchronizacji działań z kolegami z zespołu.
Trzeci add-on sprezentowany przez twórców to „Walec Pancerny”. Wcielając się w dowódcę jednego czołgu, musimy zająć i utrzymać punkty strategiczne, i zniszczyć jak najwięcej pojazdów przeciwnika. Autorzy dodali także kilkanaście nowych jednostek, które można wykorzystać jako zamienniki dla tych znanych z poprzednich odsłon serii.
Twórcy zaimplementowali trzy dodatkowe tryby gry sieciowej. Pierwszy z nich, „Skała”, jest czymś w rodzaju gier typu Tower Defense. Musimy sami lub z innymi graczami bronić rynku przed inwazją sił wroga. W tym celu budujemy kolejne jednostki, i zabezpieczamy kolejne rejony miasta – byleby utrzymać centrum przez kilkanaście rund. Każda kolejna fala jest coraz silniejsza – od piechoty, poprzez piechotę z lekkimi pojazdami, kończąc na ciężkich czołgach, elitarnych oddziałach piechoty i artylerii.
Drugi tryb „Szturm”, można podciągnąć pod skrzyżowanie RPG ze swoistą krzyżówką Pierwszej i Drugiej Wojny Światowej. Naprzeciw siebie stają dwie grupy warowne, obsadzone piechotą. Dziesiątki bunkrów i dział. Wcielamy się w jednego żołnierza i musimy przełamać impas. Do wyboru mamy kilka specjalizacji – oficer, operator broni ciężkiej, medyk, snajper, komandos, szturmowiec i inżynier. Cel prosty – niszcząc kolejne fale i budynki musimy dostać się w głąb linii nieprzyjaciela i wysadzić jego składy zaopatrzenia. Pełen sukces wymaga całkowitej współpracy i synchronizacji działań z kolegami z zespołu.
Trzeci add-on sprezentowany przez twórców to „Walec Pancerny”. Wcielając się w dowódcę jednego czołgu, musimy zająć i utrzymać punkty strategiczne, i zniszczyć jak najwięcej pojazdów przeciwnika. Autorzy dodali także kilkanaście nowych jednostek, które można wykorzystać jako zamienniki dla tych znanych z poprzednich odsłon serii.
KOMENTARZE NA TEMAT GRY
20.09.2009 |
Piotr Brzeziński »
To chyba najlepsza gra na świecie!!!
więcej komentarzy
dodaj komentarz